נעים להכיר: רותם גרוסמן
מורן זלמה
את רותם המוכשר אני מכירה לא מעט שנים מעולם העיתונות. לאחר כעשור הוא "חצה את הקווים" ועבר לדוברות והיום הוא גם מרצה בעולמות ה-AI.
ביקשתי ממנו לספר על הדרך שעשה ולתת לעצמאיים ובעלי עסקים כמה טיפים להתנהלות נכונה מול משרדי יחסי ציבור.
עם אילו לקוחות אתה עובד?
"לקוחותיי מגוונים אך עם חוט מקשר אחד והוא – רגולציה, קשרי ממשל וחינוך שוק והעברת מסרים קבועים לאורך זמן".
האם יש לך לקוח חלום? כזה שהיית שמח שיצטרף לחברה?
"הייתי שמח לעבוד עם ממשלת אוסטרליה, המקום האהוב עליי בעולם".
שתף בהצלחות שאתה גאה בהן במיוחד?
"בעיקרון כל יום אנו נתקלים באתגרים, מהפיכת נרטיב שלילי לחיובי יותר בכתבה שעומדת להתפרסם על לקוח, עד שינוי גרולטורי חשוב שהיינו מעורבים בו. מה שמקשר בין הכל אלו יחסים בין אישיים והתקשורת שאתה מצליח לייצר מול העיתונאי שמולך".
"היח"צ הוא חלק בלתי נפרד ממחלקת השיווק"
"לייסד את רשימת ה-50 מתחת ל-50".
רוצים לעשות יח"צ לעסק שלכם.ן? הרשמו לסדנת PR TO GO