נעים להכיר: רותם גרוסמן

מורן זלמה

למה חשוב לעסקים להגיע לכלי התקשורת ואיך עובדים נכון מול משרדי חסי ציבור? ראיון מסקרן עם רותם גרוסמן, אחראי על התחום האסטרטגי בחברת "דני לוי"

את רותם המוכשר אני מכירה לא מעט שנים מעולם העיתונות. לאחר כעשור הוא "חצה את הקווים" ועבר לדוברות וכיום הוא אחראי על התחום האסטרטגי בחברת "דני לוי". הוא מקדם לקוחות מתחומים שונים בעזרת הניסיון והיצירתיות שלו וכעיתונאית זה תמיד תענוג לעבוד מולו.  

ביקשתי ממנו לספר על התפקיד הנוכחי שלו ולתת לעצמאיים ובעלי עסקים כמה טיפים להתנהלות נכונה מול משרדי יחסי ציבור. 

עם אילו לקוחות אתה עובד?
"לקוחותיי מגוונים אך עם חוט מקשר אחד והוא – רגולציה, קשרי ממשל וחינוך שוק והעברת מסרים קבועים לאורך זמן". 

האם יש לך לקוח חלום? כזה שהיית שמח שיצטרף לחברה?
"הייתי שמח לעבוד עם ממשלת אוסטרליה, המקום האהוב עליי בעולם".

מי נותן לך השראה?
"פרופסור אמנון שעשוע, מייסד מובילאיי, הנמנה בין לקוחותיי הוא השראה עבורי לאיך אפשר גם להצליח ולעשות המון כסף ותהילה וגם לייצר דברים שמסייעים לאנושות ומקדמים אותה לעבר עתיד טוב יותר".
 

שתף בהצלחות שאתה גאה בהן במיוחד?

"בעיקרון כל יום אנו נתקלים באתגרים, מהפיכת נרטיב שלילי לחיובי יותר בכתבה שעומדת להתפרסם על לקוח, עד שינוי גרולטורי חשוב שהיינו מעורבים בו. מה שמקשר בין הכל אלו יחסים בין אישיים והתקשורת שאתה מצליח לייצר מול העיתונאי שמולך". 

"היח"צ הוא חלק בלתי נפרד ממחלקת השיווק"

עסקים רבים משקיעים לא מעט זמן ומשאבים בקידום העסק ברשתות החברתיות וקצת מזניחים את יחסי הציבור וההגעה לכלי התקשורת. מי לדעת צריך יח"צ ואיך כדאי לבחור משרד יח"צ שמתאים לעסק?
"כל מי שרוצה להגדיל את חשיפתו מכל סיבה, להגדיל מכירות ולשמר את התדמית שלו או של המוצר והשירות שהוא מוכר, באופן קבוע ומיצוב טוב בתקשורת. לעיתים עסק קטן יצטרך יותר את היח"צ מעסק גדול או תאגיד ענק, שגם ככה מסוקר באופן קבוע, ויש פעמים שדווקא התאגיד הענק זקוק ליח"צ שיהווה מעין חוצץ בינו ובין העיתונאים ויקיים איתם קשר יומיומי מה שהחברה עצמה לא יכולה או מנועה מלעשות". 
 
למה כדאי לשים לב בעבודה מול משרד יח"צ?
"היח"צ הוא חלק בלתי נפרד ממחלקת השיווק של כל חברה, והוא צריך להיות מעורב בכל מהלך מתוכנן ועדיף כמה שיותר מראש, כדי שיוכל לתת את האינפוטים שלו ולהגיד האם המהלך בכלל יח"צ, או שצריך להוסיף לו אלמנטים כאלו. היח"צ יכול לחלץ מראש את החברה מסערות ברשת, פוסטים בעלי סיכון וכו'. כמו כן יש לשים לב שההופעות בתקשורת שהיח"צ משיג הינן איכותיות ולא כמותיות. לא כל הופעה או אזכור בתקשורת מביא ערך, ואם אין ערך אז אין טעם להופיע בתקשורת.
 
"בנוסף, אמינות היא הכלי הבסיסי שיש לאיש יחסי הציבור מול העיתונאים, תמיד להיות שקופים איתם ולעדכן על כל שינוי, או עניין שעשוי להשפיע על הכתבה שלהם". 
 
לסיום, מה החלום שלך?

"לייסד את רשימת ה-50 מתחת ל-50".

רוצים לעשות יח"צ לעסק שלכם.ן? הרשמו לסדנת PR TO GO 

תהיו בקשר!

מוזמנים למלא את הטופס ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

פוסטים אחרונים

נעים להכיר: הילה יחימוביץ קדמון

איך לתמחר את הזמן שלך נכון? ומה זה אומר למחדש תוכן? הטיפים השווים של הילה יחימוביץ קדמון, יוצרת תוכן ומנהלת סושיאל לעסקים

3 שאלות שחשוב לשאול לפני הקמת אתר

קטרינה (קטה) מוניץ מתארחת בבלוג ועושה סדר לכל מי שרוצה להעצים את הנוכחות המכוונת

נעים להכיר: מעין ברג'יק

איך להעלות מחירים ולהישאר בחיים? למעין ברג'יק, יוצרת תוכן ומעצבת מצגות, יש כמה טיפים יצירתיים

הפרוייקטים שלנו

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart